Milli Futbol Takımı Ermenistan maçı hazırlıklarına başladı

Milli Futbol Takımı Ermenistan maçı hazırlıklarına başladı

A Milli Futbol Takımı, 2024 Avrupa Şampiyonası Elemeleri D Grubu'nda Ermenistan ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı. Teknik direktör Stefan Kuntz yönetimindeki antrenmanda, pas ve rondo emekleri yapıldı.

A Milli Futbol Takımı, 2024 Avrupa Şampiyonası Elemeleri D Grubu'nda Ermenistan ile Eskişehir'de oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına bugün yaptığı iki antrenmanla başladı.

Salonda meydana gelen günün ilk idmanının peşinden, ikinci çalışma saat 18.00'de antrenman sahasında yapıldı. Teknik direktör Stefan Kuntz yönetimindeki idmanda, ısınmanın peşinden pas ve rondo emekleri yapıldı. Daha sonra hücum varyasyonları üzerinde durulurken, şut çalışmasıyla antrenman tamamlandı.

Dün akşam yarışma oynayan futbolculardan İrfan Can Kahveci, İsmail Yüksek ve Yusuf Sarı akşam antrenmanına katılmayıp salonda rejenerasyon emek vermesi yaparken, Cenk Özkacar, Salih Uçan ve Umut Nayir ise önlem amaçlı olarak fizyoterapist eşliğinde kendilerine uygulanan program dahilinde çalıştı. Sabah yapılan salon antrenmanına katılan Mert Günok ve Onur Bulut'a ise akşam idmanı için istirahat verildi.

Uçuş programı sebebiyle akşam saatlerinde kampa katılacak Hakan Çalhanoğlu ile bu akşam Hollanda'nın Utrecht kentinde düzenlenecek Eredivisie Ödül Töreni'ne katılacak Orkun Kökçü antrenmanda yer almadı.

Ay-yıldızlıların bu akşam yaptığı emek vermeyi TFF Milli Takımlar Sorumlusu Hamit Altıntop ve Genel Sekreter Kadir Kardaş da izledi.

"Milli Futbol Takımı Ermenistan maçı hazırlıklarına başladı" haberi, 04 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.