Miami Heat ve Minnesota Timberwolves, play-off'a kalan son takımlar oldu

Miami Heat ve Minnesota Timberwolves, play-off'a kalan son takımlar oldu

NBA'de play-in turnuvası cuma günü resmen sona erdi ve play-off'a kalan son takımlar da belli oldu.

Miami ve Minnesota, rakiplerini yenerek Doğu ve Batı konferansının play-off'lara son sıradan giren takımları olmaya hak kazandı.

Atlanta Hawks karşısında aldığı ağır yenilgiyle 7. sıra şansını kaybeden Heat, kendi evinde Chicago Bulls'u 102-91'lik skorla geçti. Bulls'un yıldızlarından Zach LaVine'ın 21'de 6 şut atması Heat'in işini kolaylaştırdı. Heat'te Jimmy Butler ve Max Strus 31'er sayı atarken, Bam Adebayo da karşılaşmayı 17 ribantla bitirdi.

Heat, bu skorla birlikte play-off'ların ilk turunda Doğu Konferansı'nı birinci bitiren Milwaukee Bucks ile karşı karşıya gelecek. İki takım, son dört senede üçüncü kez play-off'ta karşı karşıya gelmiş olacak. 

Minnesota Timberwolves ise Oklahoma City Thunder'ı 120-95'lik farklı skorla geçerek play-off'a adını yazdırdı. Karl-Anthony Towns 28 puan, 11 ribant ve 3 blokla yıldızlaştı.

Batı Konferansı'nda play-off'a 8. sıradan girecek olan Timberwolves, ilk turda Denver Nuggets'la oynayacak.

"Miami Heat ve Minnesota Timberwolves, play-off'a kalan son takımlar oldu" haberi, 15 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 15 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.