Mesut Özil’den sağlık durumuyla ilgili açıklama

Fenerbahçe’nin yıldız futbolcusu Mesut Özil, sakatlığı ile alakalı rehabilitasyon sürecinin çok iyi geçtiğini söyledi.
Mesut Özil, sakatlığı durumu hakkında Twitter hesabından açıklama yaptı.
Sürecin çok iyi geçtiğini belirten Özil, "Rehabilitasyon süreci çok iyi geçiyor. Oldu En kısa zamanda sahaya tekrar dönebilmek için gayret ve mücadeleye devam. Sağlık ekibimize de teşekkürler" diye konuştu.
Rehabilitasyon süreci çok iyi geçiyor. ???????? En kısa zamanda sahaya tekrar dönebilmek için gayret ve mücadeleye devam. Sağlık ekibimize de teşekkürler. ???????????????? @Fenerbahce || Rehab is going well ???????? Trying everything to be back on the pitch with my team soon again ???????? pic.twitter.com/AZ2ueyO0Tq
— Mesut Özil (@MesutOzil1088) March 18, 2021
"Mesut Özil’den sağlık durumuyla ilgili açıklama" haberi, 18 Mart 2021 tarihinde yazılmıştır. 18 Mart 2021 tarihinde de güncellenmiştir.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.