Merih Demiral'dan Dünya Kupası sonrası mesaj! "Hepinizden içtenlikle özür diliyoruz"

2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden A Milli Futbol Takımı'nda Merih Demiral, sosyal medya hesabından taraftarlara seslendi. Tecrübeli savunmacı, hayal kırıklığı yaratan sonuçlar nedeniyle özür dileyerek eleştirileri saygıyla karşıladıklarını ifade etti.
2026 FIFA Dünya Kupası'nda grup aşamasını geçemeyerek turnuvaya erken veda eden A Milli Futbol Takımı'nda yaşanan hayal kırıklığının ardından Merih Demiral'dan dikkat çeken bir açıklama geldi.
Milli futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda hem taraftarlardan özür diledi hem de kendilerine yöneltilen eleştirileri anlayışla karşıladıklarını belirtti.
"ELEŞTİRİLERİ SAYGIYLA KARŞILIYORUZ"
Merih Demiral paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
"Türk milletinin başımızın üstünde yeri var. Bizi alkışlamayı da, eleştirmeyi de en iyi milletimiz bilir. Milletimizin yaptığı her eleştiriyi saygıyla karşılıyor, haklı buluyoruz. Bu turnuvaya büyük hayallerle geldik ama ne yazık ki hayallerimizin çok uzağında kaldık. Yaşattığımız hayal kırıklığı ve üzüntü için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz.
Sahada son düdüğe kadar, terimizin son damlasına kadar mücadele ettik. Ancak bunun yeterli olmadığını biliyor ve sorumluluğunu alıyoruz. 7'den 70'e hepinizi üzdüğümüzün, beklentilerinizi karşılayamadığımızın farkındayız. Ay-yıldızlı formaya layık olabilmek ve milletimizi yeniden gururlandırabilmek için her zaman daha çok çalışacağız."
"Merih Demiral'dan Dünya Kupası sonrası mesaj! "Hepinizden içtenlikle özür diliyoruz"" haberi, 27 Haziran 2026 tarihinde yazılmıştır. 27 Haziran 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.