Merih Demiral: 'İkinci yarıda gerekeni yaptık'

Türkiye'nin Galler'i 2-0 yenik etmiş olduğu maç sonrasında Merih Demiral açıklamalarda bulunmuş oldu. Başarılı savunmacı, ikinci yarıda ihtiyaç duyulan oyunu ortaya koyduklarını ve oldukça mutlu olduklarını belirtti. Ayrıca Arda Güler'in attığı şık gole de değinen Demiral, 'Böyle bir gol en son ne vakit gördüm bilmiyorum. Muhteşem bir goldü. Arda'yı da kutlama ediyorum' dedi.
Merih Demiral, Türkiye'nin Galler'i 2-0 mağlup ettiği maç sonrasında açıklamalarda bulundu.
"İKİNCİ YARIDA GEREKENİ YAPTIK"
Başarılı savunmacı yaptığı açıklamada, "Çok mutluyuz. Samsun halkına teşekkür ediyorum. Muhteşem bir atmosfer vardı. Çok güzel bir maçtı. Özellikle ikinci yarıda gereken oyunu ortaya koyduk. Çok mutluyuz. Özellikle ikinci yarıda gereken oyunu ortaya koyduk" dedi.
"EN SON NE ZAMAN BÖYLE GOL GÖRDÜM HATIRLAMIYORUM"
Öte yandan 18 yaşındaki Arda Güler'in attığı şık gole değinen Demiral, "Böyle bir gol en son ne zaman gördüm bilmiyorum. Muhteşem bir goldü. Arda'yı da tebrik ediyorum" ifadelerini kullandı.
"Merih Demiral: 'İkinci yarıda gerekeni yaptık'" haberi, 20 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır.


YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.