Mehmet Büyükekşi stadı terk etti

TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi, Beşiktaş taraftarlarının tepkisinin peşinden ilk yarı bitmeden Tüpraş Stadyumu’ndan gitti.

5 Ekim 2023 Perşembe Mehmet Büyükekşi tepkiler sonrası stadı terk etti

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı Mehmet Büyükekşi, UEFA Avrupa Konferans Ligi’nde Beşiktaş’ın İsviçre ekibi Lugano’yu konuk ettiği maçı izlemek için Tüpraş Stadyumu’na geldi. Beşiktaş taraftarları Büyükekşi’yi yuhalayarak ve ıslıklayarak tepki gösterdi.

Karşılaşmayı Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ve Beşiktaşlı yöneticilerle protokol tribününden takip eden Büyükekşi, siyah-beyazlı taraftarların aleyhinde yaptığı tezahüratları ilk yarının sonuna doğru artması üzerine devre arasında stadı terk etti.

Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde, Büyükekşi’nin sloganların peşinden Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi ve yöneticilerle tartıştığı da görüldü.

Beşiktaş Avrupa’da bozguna uğradı! Son 10 dakikada 3 gol yediler

 

TELE1 İzleyici Hattı

"Mehmet Büyükekşi stadı terk etti" haberi, 05 Ekim 2023 tarihinde yazılmıştır. 05 Ekim 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı