Masa tenisi için geldiler rafting yaptılar

Masa tenisi için geldiler rafting yaptılar

Gençlik ve Spor Bakanlığı Kredi ve Yurtlar Genel Müdürlüğü (KYGM) tarafınca düzenlenen illerarası masa tenisi turnuvası için Düzce'ye gelen 75 sporcu, rafting yapmış oldu. Gençler, Türkiye'nin üçüncü büyük rafting sporlarının yapıldığı Cumayeri ilçesi Melen Çayı'nda, 13 kilometrelik parkurda rafting yaptılar. Adrenalini yüksek parkurda gençler, unutulmaz bir gün yaşadılar.

DÜZCE(İHA) – Gençlik ve Spor Bakanlığı Kredi ve Yurtlar Genel Müdürlüğü (KYGM) tarafından düzenlenen illerarası masa tenisi turnuvası için Düzce'ye gelen 75 sporcu, rafting yaptı.

KYGM tarafından illerarası masa tenisi turnuvası düzenlendi. Düzce'nin ev sahipliğinde yapılan şampiyonaya 20 ilden toplam 75 sporcu katıldı. Gençler, Türkiye'nin üçüncü büyük rafting sporlarının yapıldığı Cumayeri ilçesi Melen Çayı'nda, 13 kilometrelik parkurda rafting yaptılar. Adrenalini yüksek parkurda gençler, unutulmaz bir gün yaşadılar.

Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü İsa Yazıcı da gençlerin heyecanına ortak oldu. Gençlerin rafting keyfi ise drone ile havadan görüntülendi. - DÜZCE

"Masa tenisi için geldiler rafting yaptılar" haberi, 02 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 02 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.