Manisa Demirci'de 2 yeni halı saha hizmete açıldı

Manisa Demirci'de 2 yeni halı saha hizmete açıldı

Manisa'nın Demirci ilçesine bağlı Ahmetler ve Köylüce mahallelerinde Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafınca yapılan 2 yeni halı saha hizmete girdi. Demirci Belediye Başkanı Selami Selçuk, ilçedeki spor yatırımlarının devam ettiğini belirterek,...

Manisa'nın Demirci ilçesine bağlı kırsal mahalleler Ahmetler ve Köylüce'de Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafınca yaptırılan 2 halı saha hizmete açıldı.

Demirci Belediye Başkanı Selami Selçuk, yaptığı yazılı açıklamada, spor altyapısını güçlendirmek amacıyla ilçedeki spor yatırımlarının sürdüğünü kaydetti.

İlçede son olarak Ahmetler ve Köylüce mahallelerine halı saha yapıldığını kaydeden Selçuk, toplamda Demirci merkezde 4, kırsal mahallelerde 11 halı sahanın Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafınca hizmete alındığını belirtti.

Selçuk, Kargınışıklar ve Esenyurt mahallelerine halı saha yapım ihalesinin de kısa sürede yapılacağını aktararak, şunları kaydetti:

"Halı sahalarımıza güneş enerjisi ile aydınlatma yaparak gençlerimizin ve yurttaşlarımızın gece de spor yapabilmelerini sağladık. Bakanlığımız ve belediyemiz ortaklık ile ilçemize 6 tenis kortunu da yaparak ulusal bazda tenis turnuvaları düzenliyoruz. Yine belediyemizin girişimleri ile ilçemiz Dr. Mehmet Akarsu Mahallesi'ne içinde tenis, futbol, voleybol, bocce ve ok atış poligonu birçok spor aktivitesinin yapılacağı yeni bir yatırımın önümüzdeki günlerde ihalesi yapılacak."

"Manisa Demirci'de 2 yeni halı saha hizmete açıldı" haberi, 23 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 23 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.