Manchester derbisinde United kazandı

Manchester derbisinde United kazandı

İngiltere Premier Lig'deki derbi mücadelesinde Manchester United, sahasında Manchester City'yi 2-1 yendi.

Ligin 20. haftasında oynanan derbide Manchester United, Old Trafford Stadı'nda Manchester City'yi konuk etti.

İlk devresi golsüz sona eren mücadelenin 60. dakikasında rakip fileleri havalandıran Jack Grealish, konuk takımı 1-0 öne geçirdi.

Bu gole 78. dakikada Bruno Fernandes ve 82. dakikada Marcus Rashford ile cevap veren Manchester United, karşılaşmadan 2-1 galip ayrıldı.

Üst üste 5. maçını kazanan Manchester United, 38 puanla üçüncü sıraya yükseldi. İkinci basamaktaki Manchester City ise 39 puanda kaldı.

"Manchester derbisinde United kazandı" haberi, 14 Ocak 2023 tarihinde yazılmıştır. 14 Ocak 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.