Maç sonunda yaşananları herkes duydu: Sana ne dedim?

A Milli Futbol Takımımızın Ermenistan'ı 2-1 yenik etmiş olduğu maçta yengi golünü atan Kerem ile İsmail Yüksek'in canlı yayına yansıyan güldüren diyaloğu sosyal medyada gündem oldu. İsmail, "Sana ne dedim? Orkun attı sıra sende" diyerek arkadaşına sarıldı.
EURO 2024 Avrupa Şampiyonası Elemeleri D Grubu ilk maçında deplasmanda Ermenistan ile karşı karşıya gelen A Milli Takımımız, geriye düşmüş olduğu müsabakada Orkun Kökçü ve Kerem Aktürkoğlu'nun golleriyle sahadan 2-1 galip ayrıldı. Gruptaki ilk maçımızdan 3 puan aldık
KEREM'E TEBRİK
Galibiyetten sonrasında Ay-Yıldızlı futbolcular orta alanda toplanıp birbirini kutladı. İsmail Yüksek, Kerem Aktürkoğlu'na sarılıp kutlama etti.
"BEN SANA NE DEDİM?"
İsmail Yüksek, Kerem Aktürkoğlu ile Orkun'u bir araya getirip, "Sana ne dedim? Orkun attı, sıra sende" diyerek arkadaşına sarıldı. Güldüren diyalog sosyal medyada gündem oldu.
"Maç sonunda yaşananları herkes duydu: Sana ne dedim?" haberi, 25 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.