Maç 1-1 olunca çıldırdılar! Beşiktaş taraftarının ağzında yine aynı slogan var

Maç 1-1 olunca çıldırdılar! Beşiktaş taraftarının ağzında yine aynı slogan var

Süper Lig'in 2'inci haftasında sahasında Pendikspor'la 1-1 berabere kalan Beşiktaş'ta taraftarlar, ''Yönetim istifa'' şeklinde tezahüratlarda bulunarak tepki gösterdiler.

Trendyol Süper Lig'de Beşiktaş, Pendikspor'la kozlarını paylaştı. Maçta skor 1-1 olunca taraftarlar yönetime sert şekilde tepki gösterdi.

MAÇ 1-1 OLUNCA ÇILDIRDILAR

Siyah-beyazlı taraftarlar, Pendikspor'un uzatma dakikalarında beraberlik golünün peşinden "Yönetim İstifa" şeklinde tezahüratlarda bulunmuş oldu.

DAHA ÖNCE DE OLMUŞTU

Takımın son anlardaki performansından memnun kalmayan siyah-beyazlı taraftarlar, daha önce de yönetime istifa çağrısında bulunmuştu.

"Maç 1-1 olunca çıldırdılar! Beşiktaş taraftarının ağzında yine aynı slogan var" haberi, 21 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 21 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.