Lugano Teknik Direktörü: "Fenerbahçe'yi Gol Yemeyerek Baskı Altına Alacağız"

Lugano Teknik Direktörü:

Lugano'nun teknik direktörü Mattia Croci-Torti, Fenerbahçe karşısında korkusuz oynayıp gol yemeyerek baskı kurmayı hedeflediklerini açıkladı. Kaleci Amir Saipi ise İstanbul'a tatil için gelmediklerini, maçı kazanmak istediklerini belirtti.

Lugano'nun teknik direktörü Mattia Croci-Torti, UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turu rövanş maçında Fenerbahçe'ye karşı korkusuz bir oyun sergileyerek gol yememeyi ve rakibi baskı altına almayı hedeflediklerini belirtti. Kaleci Amir Saipi de İstanbul'a tatil için gelmediklerini, maçı en iyi şekilde sonuçlandırmak istediklerini ifade etti.

UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turu rövanş maçında yarın Fenerbahçe'nin rakibi olacak İsviçre ekibi Lugano'nun teknik direktörü Mattia Croci-Torti, takımlarının korkusuz bir şekilde oynayarak sarı-lacivertlileri eleyebilmeyi hedeflediklerini belirtti. Kaleci Amir Saipi de İstanbul’a tatil için gelmediklerini, maçı en iyi şekilde kazanmak istediklerini ifade etti.

Croci-Torti: "Gol yemeyerek Fenerbahçe'yi baskı altına almak istiyoruz"

Ülker Stadı'nda düzenlenen basın toplantısında konuşan Croci-Torti, takımının geçen sezona göre geliştiğini ve daha güçlü hale geldiğini söyledi. "Cumartesi günü Basel'e karşı ligde ikinci galibiyetimizi aldık. Bu galibiyet bize güven verdi. Korkmadan oynayacağız ve kendi yapabileceğimiz şeyleri yapacağız. Gol yemeyerek Fenerbahçe'yi baskı altına almak istiyoruz. Yarın elimizden geleni yapacağız ve 90 dakika boyunca karakter göstereceğiz" şeklinde konuştu.

"Bu statta maç kazanmak kolay değil"

Stadın ateşli atmosferine dikkat çeken Croci-Torti, "Stat dolu olacaktır ve bu statta maç kazanmak kolay değil, bunu biliyorum. Maça iyi hazırlandık. Fenerbahçe'yi elemek istiyoruz, ama bunu başarmak için şans gibi birçok faktörün bizim lehimize olması gerekiyor. Fenerbahçe'nin Avrupa Şampiyonası'ndan dönen oyuncuları yavaş yavaş takıma adapte olmaya başladı ve fiziksel olarak bu maçta daha hazır olacaklar. Yarın Fenerbahçe'nin ilk dakikadan itibaren baskılı bir oyun sergilemesini bekliyorum" değerlendirmesinde bulundu.

Kaleci Amir Saipi: "İstanbul'a tatil için gelmedik"

Basın toplantısında söz alan Lugano'nun kalecisi Amir Saipi ise, "Maça hazırız. Öncelikli hedefimiz gol yememek olacak. Her an gol atabilecek bir takımız. İstanbul'a tatil için gelmedik. Bu maçı en iyi şekilde sonuçlandırmak istiyoruz" dedi.

"Lugano Teknik Direktörü: "Fenerbahçe'yi Gol Yemeyerek Baskı Altına Alacağız"" haberi, 29 Temmuz 2024 tarihinde yazılmıştır. 29 Temmuz 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

Melike Aktaş Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.