Londra derbisini Arsenal kazandı

İngiltere Premier Lig’in 15. haftasında Chelsea ile Arsenal karşı karşıya geldi. Stamford Bridge’deki mücadeleyi Arsenal 1-0 kazanmayı başararak liderliğini sürdürdü.
İlk yarı konuk takımın kaçırdığı iki pozisyon dışında 60. dakikaya kadar tek isabetli şutun çekildiği derbide Arsenal 63’te öne geçti. Saka’nın kullandığı kornerde top herkesi geçerken son dokunan Gabriel oldu.
Gergin geçen derbide 7 sarı kart çıkarken, Chelsea 90 dakikayı 5 şutta 1 isabetle tamamladı.
Chelsea’nin galibiyet hasreti 4 maça çıkarken, 13 maç sonunda 21 puanda kaldı. Arsenal ise 7 maçtır yenilmezken 13 maç sonunda 34 puanla lider durumda.
Arsenal, Dünya Kupası arası öncesi Wolverhampton deplasmanına çıkacak. Chelsea ise Newcastle United deplasmanına çıkacak.
"Londra derbisini Arsenal kazandı" haberi, 06 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 06 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.