Kupada ilk yarı finalist belirledi

Kupada ilk yarı finalist belirledi

Konyaspor, Türkiye Kupası çeyrek finalinde İskenderunspor'u 3-0 mağlup ederek yarı finale yükseldi ve Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin galibiyle karşılaşacak.

Konyaspor, Türkiye Kupası çeyrek final maçında İskenderunspor'u konuk etti. Konya'da oynanan bu mücadele, ev sahibinin 3-0'lık net galibiyeti ile sona erdi. Konyaspor'un gollerini 65. dakikada Umut Nayir, 84. dakikada Melih İbrahimoğlu ve 90+2'de Calusic kaydetti. Maçta dikkat çeken anlardan biri ise, 45+7'de Umut Nayir'in kullandığı penaltı vuruşunun başarısız olması olarak öne çıktı.

Penaltı, Konyaspor'un öne geçmesini sağlamamış olsa da, takım mücadeleyi rahat bir şekilde tamamlayarak adını yarı finale yazdırmayı başardı.

Konyaspor, bu galibiyetin ardından Türkiye Kupası'nda yarı finale yükselirken, rakibini Fenerbahçe ile Galatasaray arasındaki derbi galibi ile karşılaşacak. Bu zorlu karşılaşma, Konyaspor'un kupa yolundaki bir sonraki adımını belirleyecek. 

"Kupada ilk yarı finalist belirledi" haberi, 01 Nisan 2025 tarihinde yazılmıştır. 01 Nisan 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.