Kredi kartının yüksek komisyonu bezdirdi! IBANLA ALIŞVERİŞ DÖNEMİ ARTTI

Sokakta, markette, büyük küçük alışverişlerde yeni bir dönem başlıyor. Kredi kartı komisyonlarının 7 kat artmasından sonra günlük alışverişte yavaş yavaş yerini İBAN üstünden alışverişe bırakmaya başladı
Duyduk duymadık demeyin! Artık kredi kartıyla ödeme geçersiz, yeni dönem başlıyor!
Kredi kartı komisyon oranlarının 7 kat zamlanmasıyla birlikte, oran yüzde 0.49'dan yüzde 3.5'e çıktı.
Bankalar, kart komisyonlarını artırarak yüzde 0.49'dan yüzde 3,5’a çıkardı. Oranın neredeyse 7 kat yükselmesiyle birlikte esnafın şikayetlerini de beraberinde getirdi. Kredi kartıyla olan ödemelerdeki kesintiden şikayet eden esnaf, paramız yok oluyor diye yakınıyor.
KİMSE CEBİNDE PARA TAŞIMIYOR
Türkiye'de 2023 yılı itibariyle aktif kullanılan kredi kartı sayısı 108 milyon 300 bine yükseldi. Özellikle pandemiden sonra kimse cebinde nakit para taşımamaya başladı. Hal böyle olunca bankalar önemli bir karar alarak, komisyon oranını ortalama 7 kat arttırdı.
KREDİ KARTI GEÇERSİZ, ARTIK IBANLA ALIŞVERİŞ DÖNEMİ
Kredi kartlarına gelen yüksek komisyon esnafı isyan ettiriyor. Bazı dükkanlara ‘kredi kartı geçersizdir” ibaresi asıldı.
Aynı zamanda ibanla ödeme dönemi başladı diyebiliriz. Müşterisine kredi kartı kullandırmak istemeyen esnaf, müşteriye iban vererek parayı hesabına göndermesini istiyor.
"Kredi kartının yüksek komisyonu bezdirdi! IBANLA ALIŞVERİŞ DÖNEMİ ARTTI" haberi, 22 Ekim 2023 tarihinde yazılmıştır. 23 Ekim 2023 tarihinde de güncellenmiştir.
