Kosta Rika'ya 1-0 mağlup olan Japon taraftarlar karşılaşma sonrasında tribünleri temizledi

Kosta Rika'ya 1-0 mağlup olan Japon taraftarlar karşılaşma sonrasında tribünleri temizledi

2022 FIFA Dünya Kupası E Grubu ikinci maçında Kosta Rika'ya 1-0 mağlup olan Japonya'da taraftarlar karşılaşma sonrasında tribünleri temizledi.

Ahmad bin Ali Stadyumu'nda oynanan müsabaka sonrasında çöplerini toplayan Japon taraftarlar, daha önce de birçok kez yaptıkları gibi yine tüm dünyaya örnek olacak bir davranışta bulundular.

"Kosta Rika'ya 1-0 mağlup olan Japon taraftarlar karşılaşma sonrasında tribünleri temizledi" haberi, 27 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 27 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.