Kosta Rika'ya 1-0 mağlup olan Japon taraftarlar karşılaşma sonrasında tribünleri temizledi

2022 FIFA Dünya Kupası E Grubu ikinci maçında Kosta Rika'ya 1-0 mağlup olan Japonya'da taraftarlar karşılaşma sonrasında tribünleri temizledi.
Ahmad bin Ali Stadyumu'nda oynanan müsabaka sonrasında çöplerini toplayan Japon taraftarlar, daha önce de birçok kez yaptıkları gibi yine tüm dünyaya örnek olacak bir davranışta bulundular.
"Kosta Rika'ya 1-0 mağlup olan Japon taraftarlar karşılaşma sonrasında tribünleri temizledi" haberi, 27 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 27 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.