Kopenhag kalecisi Kamil Grabara'nın paylaşımı tepki çekti: Bu bok çukurunda 3 puanı hak ettik

Kopenhag kalecisi Kamil Grabara'nın paylaşımı tepki çekti: Bu bok çukurunda 3 puanı hak ettik

Şampiyonlar Ligi'nde Galatasaray'la 2-2 berabere kalan Kopenhag'ın kalecisi Kamil Grabara, karşı karşıya gelme sonrası yaptığı paylaşımla dikkat çekti.

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde 2-0 geriye düştüğü maçta Kopenhag ile 2-2 berabere kaldı.

Kopenhag'ın Polonyalı kalecisi Kamil Grabara yarışma öncesindeki röportajında "İlk kez böyle bir atmosferde oynamayacağız, biz bunlara alışığız. Sonuçta taraftar oynamıyor, biz oynuyoruz. Bir arkadaşımdan Fenerbahçe taraftarının daha iyi olduğunu duydum" demişti.

Galatasaray taraftarları Kamil Grabara'ya ısınmak için sahaya çıktığında ıslıkladı. Maç bitiminde ise Polonyalı kalecinin Instagram'dan yaptığı paylaşım infial yarattı.

Grabara Instagram hesabından paylaştığı fotoğrafın metin kısmına, "Bu bok çukurundan 3 puanı hak ettik fakat bu yaşam, önümüze bakacağız" diye yazdı.

1131045-2.jpg

"Kopenhag kalecisi Kamil Grabara'nın paylaşımı tepki çekti: Bu bok çukurunda 3 puanı hak ettik" haberi, 21 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 21 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.