Konyaspor, Erzurum kampı sonrası Konya'da antrenman yaptı

Konyaspor, Erzurum kampının peşinden Konya'ya dönerek akşam saatlerinde antrenman yaparak yeni sürem hazırlıklarını sürdürdü. Teknik Direktör Aleksandar Stanojevic yönetiminde meydana gelen antrenman, ısınma hareketleri, 5'e 2 pas oyunu ve turnuva maçlarıyla tamamlandı. Milli takımdan dönen Francisco Calvo da çalışmalara katıldı.
Konyaspor, Erzurum kampı sonrası Konya'da toplanarak akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü.
Kayacık Tesisleri'nde Teknik Direktör Aleksandar Stanojevic yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, ısınma hareketleri ile başladı. Daha sonra idman, 5'e 2 pas oyunuyla devam etti. Futbolcular, top kapma çalışmasının ardından yapılan turnuva maçlarıyla antrenmanı tamamladı.
Çalışmalara milli takımdan dönen Francisco Calvo da katıldı. - KONYA
"Konyaspor, Erzurum kampı sonrası Konya'da antrenman yaptı" haberi, 25 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 25 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.