Konyaaltı'nın bileği bükülmüyor

Konyaaltı Belediyesi SK Kadın Hentbol ekibi, Süper Lig 17'nci haftasında deplasmanda karşılaşmış olduğu İzmir Büyükşehir Belediyesi GSK'yı 32-36'lık skorla yenik etti.
Konyaaltı Belediyesi SK Kadın Hentbol ekibi, Süper Lig 17'nci haftasında deplasmanda karşılaşmış olduğu İzmir Büyükşehir Belediyesi GSK'yı 32-36'lık skorla yenik etti.
Süper Lig 17'nci hafta maçında İzmir Büyükşehir Belediyesi GSK'ya konuk olan Konyaaltı Belediyesi SK Kadın Hentbol ekibi, karşılaşmayı rahat kazanmıştır. Başlangıç düdüğü ile beraber iki takımın karşılıklı golleri ile dengeli giden maç, dönem arasına Mavi Kelebekler'in 16-18 üstünlüğü ile girildi. İkinci dönem maça tamamen üstünlük kuran Konyaaltı, maçı 32-36 kazanmıştır. Resmi maçlardaki yenilmezlik serisini 23 maça çıkaran Mavi Kelebekler, Avrupa'da da yoluna kayıpsız devam ediyor. Konyaaltı Belediyesi olarak sportif faaliyetlere ehemmiyet verdiklerini kaydeden Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, hentbol liginde aldıkları başarılardan memnun olduklarını söylemiş oldu. Takımı kutlama eden Başkan Esen, hem Avrupa'da hem de ligde başarıya ulaşmış bir şekilde yoluna devam eden Mavi Kelebekler'i kutlama etti. - ANTALYA
"Konyaaltı'nın bileği bükülmüyor" haberi, 22 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.