Koç Holding kaybetti. Fenerbahçe ve Galatasaray bir araya geldi

Koç Holding kaybetti. Fenerbahçe ve Galatasaray bir araya geldi

Son dakika! Böyle birleşme görülmedi! Yıllardır Koç Holding'in işlettiği Fenerbahçe Yat Limanı'nın Vahit Karaarslan'ın yönetimine geçmesiyle Fenerbahçe ve Galatasaray birleşmek zorunda kalmış oldu....

Türkiye Denizcilik İşletmeleri A.Ş. Geçtiğimiz günlerde F.Bahçe-Kalamış Marina'nın 40'ıncı yılı için ihaleler yapıldı.
822950-2-t.jpg

Koç Holding'in de katıldığı pazarda 27. tur sonunda Vahit Karaarslan 505 milyon dolarla birinci oldu.

Marinanın daha önce Koç Holding tarafından işletildiği, daha sonra Karaarslan tarafından işletildiği dönemde flaş dava açıldı.

Karaarslan'ın önümüzdeki günlerde Fenerbahçe ve Galatasaray'dan ekipman teslimi isteyebileceği bildirildi.

Acı rakiplerin böyle bir soruna karşı hukuk mücadelesinde birleşeceği söyleniyor.

1jkhtt7.webp

"Koç Holding kaybetti. Fenerbahçe ve Galatasaray bir araya geldi" haberi, 24 Temmuz 2024 tarihinde yazılmıştır. 24 Temmuz 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.