Kırmızı kart yiyen Belhanda'ya, Adana Demirspor'dan cep yakan ceza

Kırmızı kart yiyen Belhanda'ya, Adana Demirspor'dan cep yakan ceza

Adana Demirspor ile Trabzonspor içinde oynanan futbol müsabakasında 22. dakikada direkt kırmızı kart görerek oyundan atılan Younes Belhanda'ya, kulübü tarafınca 180 bin Euro para cezası verildi. Demirspor'dan meydana getirilen açıklamada, Faslı futbolcunun kadro dışı bırakılmadığı ve cezasını tamamlamasının peşinden takıma geri döneceği bildirildi.

Spor Toto Süper Lig'de Trabzonspor'a deplasmanda 4-1 yenik olan Adana Demirspor'da Belhanda rakibine yapmış olduğu hareket sonrası 22. dakikada direkt kırmızı kart görmüş oldu. Faslı futbolcu, TFF tarafınca PFDK'ya da sevk edildi.

180 BİN EURO CEZA ALDI

Adana Demirspor'dan meydana getirilen açıklamada, Trabzonspor karşılaşmasında kırmızı kart gören Belhanda'ya 180 bin euro para cezası verildiği aktarıldı. Adana Demirspor, Belhanda'nın kadro dışı kalmadığını, cezasını tamamlamasının peşinden takıma döneceğini duyurdu.

BU SEZONKİ PERFORMANSI

Akdeniz ekibiyle bu sürem 21 mücadelede forma giyen 33 yaşındaki futbolcu, bu karşılaşmalarda 6 gol atarken 5'de asist kaydetti. Öte taraftan görmüş olduğu kartlarla da gündeme gelen Belhandanın, 5 sarı ve 2'de kırmızı kartı bulunuyor.

Adana Demirspor'un açıklaması şu şekilde;

Kırmızı kart yiyen Belhanda'ya, Adana Demirspor'dan cep yakan ceza

Kırmızı kart yiyen Belhanda'ya, Adana Demirspor'dan cep yakan ceza

Kırmızı kart yiyen Belhanda'ya, Adana Demirspor'dan cep yakan ceza

"Kırmızı kart yiyen Belhanda'ya, Adana Demirspor'dan cep yakan ceza" haberi, 15 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.