Kayserispor'dan 'deplasman yasağı' açıklaması: Mesele ne Fenerbahçe ne de saygıdeğer Fenerbahçe taraftarı ile

Y. Kayserispor, sahasında oynayacağı Fenerbahçe maçına sarı-lacivertli takımın taraftarlarının alınmaması kararına ilişkin açıklama yayımladı. Açıklamada, "Mesele ne Fenerbahçe ne de saygıdeğer Fenerbahçe taraftarı ile ilgilidir" dendi.
4 Mart Cumartesi günü oynanacak Kayserispor-Fenerbahçe maçı öncesi Kayseri İl Güvenlik Kurulu bir karar aldı. Karara göre karşılaşmaya Fenerbahçe taraftarları alınmayacak. Kayserispor camiasından kararla ilgili açıklama geldi.
Sarı-kırmızılı kulübün açıklamasında ayrıca, "Bizlere ulaşan ve oynanacak futbol maçına; futbol doğasına uygun olmayan, kötü niyetli yaklaşımlarla alakalı bilgi ve güvenlik sorunu teşkil edebilecek mesajlar, bizi böylesine zor bir konuda Kayseri İlk Spor Güvenli Kurulu'na müracaat etmeye mecbur bırakmıştır." ifadelerine yer verildi.
Açıklamanın tamamında şunlar kaydedildi:


"Kayserispor'dan 'deplasman yasağı' açıklaması: Mesele ne Fenerbahçe ne de saygıdeğer Fenerbahçe ta." haberi, 28 Şubat 2023 tarihinde yazılmıştır. 28 Şubat 2023 tarihinde de güncellenmiştir.
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.