Kayserispor'da Trabzonspor maçının hazırlıkları sürüyor

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Yukatel Kayserispor, 27. haftada Trabzonspor ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti.
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Yukatel Kayserispor, 27. haftada Trabzonspor ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti.
Kulüp tesislerindeki antrenman öncesi basın mensuplarına izahat icra eden Kayserisporlu oyuncu Dimitrios Kolovetsios, Antalyaspor maçında istedikleri oyunu sahaya yansıtamadıklarını ve mağlubiyetle kente döndüklerini belirtti.
Antalyaspor maçından sonrasında 4 gün izin kullandıklarını aktaran Kolovetsios, "Bu iznin derhal akabinde çalışmalarımıza başladık. Antalyaspor maçından ilkin kentte depremler oldu. Bu yüzden tedirgin olduk, uyuyamadık. Yorgun bir şekilde maça çıktık. Ayrıca o gün kadroda uzun zamandır oynamayan, sakatlıktan dönen arkadaşlarımız da vardı. Bunun da etkisiyle iyi bir oyun sergileyemedik. Bir haftayı boş geçiriyoruz. Bu arayı iyi değerlendirmek istiyoruz. Önümüzdeki maça tüm konsantrasyonumuzla hazırlanıyoruz." dedi.
Kaleci Bilal Bayazit ise son iki maçtan puan alamadıklarını ancak daha çok çalışarak bunları telefi edebileceklerini kaydetti.
Kendisi hakkındaki transfer haberlerine de değinen Bilal, "Kayserispor'da çok mutluyum. Bu yüzden sözleşmemi iki yıl daha uzattım. İleride ne olur bilemem ama ben burada oynadığım için gurur duyuyorum. Bir transfer olacaksa benim için de kulübüm için de hayırlısını istiyorum." diye konuştu.
Antrenman
Teknik direktör Çağdaş Atan yönetiminde kulüp tesislerinde gerçekleştirilen ve ısınma hareketleriyle başlayan antrenman, pas çalışmasıyla devam etti.
İdman, top kapma ve pres çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.
Sarı-kırmızılı ekip, mücadelenin hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.
"Kayserispor'da Trabzonspor maçının hazırlıkları sürüyor" haberi, 18 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.