Kayserispor'da izin bitti

Süper Lig'de savaşım eden Yukatel Kayserispor'da, Fraport-Tav Antalyaspor maçı sonrası verilen 4 günlük izin dün sona erdi.
Süper Lig'de savaşım eden Yukatel Kayserispor'da, Fraport-Tav Antalyaspor maçı sonrası verilen 4 günlük izin dün sona erdi.
Yukatel Kayserispor, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında karşılaşması ihtiyaç duyulan Atakaş Hatayspor'un ligden çekilmesi sebebiyle bu haftayı hükmen kazanarak tamamlayacak. Haftayı hükmen yengi ile tamamlayan Yukatel Kayserispor'da futbolcular 4 gün iznin peşinden emekler dün kalmış olduğu yerden başladı. Dün saat 17.00'de meydana getirilen haftanın ilk antrenmanı ile çalışmalarına start veren sarı kırmızılılar, bugün yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.
Öte taraftan Yukatel Kayserispor 26. haftanın peşinden lige verilecek olan ulusal arada hazırlık maçı yapmayı planlıyor. - KAYSERİ
"Kayserispor'da izin bitti" haberi, 17 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.