Kayserispor'da futbolcular izinli

Kayserispor, Antalyaspor ile oynadığı yarışma sonrasında izine ayrıldı.
Kayserispor, Antalyaspor ile oynadığı yarışma sonrasında izine ayrıldı. Sarı Kırmızılılar ilk çalışmasını Perşembe günü gerçekleştirecek.
Süper Lig'de savaşım eden Kayserispor'da teknik kurul ve futbolcular izin yapıyor. Geride kalan Cumartesi günü oynanan Antalyaspor maçı sonrasında izine ayrılan sarı kırmızılılar, Perşembe günü tekrardan toplanacak. İlk çalışmasını gerçekleştirecek teknik kurul ve futbolcular, Cuma günü tam kadro çalışacak.
Hatayspor'un ligden çekilmesinden dolayı haftayı maç yapmadan geçecek olan sarı kırmızılı ekip, hafta sonu bir hazırlık maçı oynamayı planlıyor. - KAYSERİ
"Kayserispor'da futbolcular izinli" haberi, 14 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.