Kayserispor-Trabzonspor maçında sahaya balık atıldı

Kayserispor-Trabzonspor maçında sahaya balık atıldı

Ev sahibi takımın taraftarı tarafından, bordo-mavililerin yedek kulübesinin önüne balık atıldı.

Ziraat Türkiye Kupası'nda yarı final rövanş maçında Kayserispor ile Trabzonspor Kadir Has Stadyumu'nda karşı karşıya geldi. Sarı-kırmızılı takımın tribünlerinden maç sırasında sahaya balık atıldı. Yaşanan olay sosyal medyanın gündemine oturdu.

Kayserispor ile Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı final 2. maçında Kadir Has Stadyumu'nda karşı karşıya geldi.

Ev sahibi takımın taraftarı tarafından, bordo-mavililerin yedek kulübesinin önüne balık atıldı.

 

 

"Kayserispor-Trabzonspor maçında sahaya balık atıldı" haberi, 10 Mayıs 2022 tarihinde yazılmıştır. 10 Mayıs 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.