Kayserispor, disiplin kuruluna sevk edildi

Kayserispor, disiplin kuruluna sevk edildi

Kayserispor, Galatasaray maçında talimatlara aykırı hareket ettiği gerekçesiyle Profesyonel Disiplin Kurulu'na sevk edildi. Merdiven boşluklarının boş bırakılmaması ve usulsüz seyirci alınması da sevk nedenleri arasında yer aldı.

Süper Lig takımlarından Kayserispor, sezonun ilk haftasında disiplin kuruluna sevk edildi.

Kayserispor, Profesyonel Disiplin Kurulu'na sevk edildi. Sarı kırmızılılar, ilk hafta oynadığı Galatasaray maçında "talimatlara aykırı hareket" ettiği gerekçesi ile PFDK'ya sevk edildi.

Türkiye Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre; Kayserispor-Galatasaray maçında merdiven boşluklarının boş bırakılmaması ve usulsüz seyirci alınması sebebiyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 49. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkedildi. TFF'nin resmi web sitesinde gösterilen duyuruda "Kayserispor Kulübü'nün 12.08.2023 tarihinde oynanan Kayserispor-Galatasaray Süper Lig müsabakasındaki talimatlara aykırı hareketi sebebiyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 46. maddesi ile 2023-2024 Sezonu Süper Lig Müsabakaları Statüsü'nün 6/5 ve EK-1 maddeleri uyarınca, merdiven boşluklarının boş bırakılmaması sebebiyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 49. maddesi uyarınca ve usulsüz seyirci alınması sebebiyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 49. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir" denildi. - KAYSERİ

"Kayserispor, disiplin kuruluna sevk edildi" haberi, 17 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 17 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.