Kayserispor Başkanvekili: Daha Güzel Günler Bizi Bekliyor

Kayserispor Başkanvekili: Daha Güzel Günler Bizi Bekliyor

Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında MKE Ankaragücü'ne 1-0 yenik olan Yukatel Kayserispor'un başkanvekili Nurettin Açıkalın, Kayserispor'u güzel günlerin beklediği söylemiş oldu. Açıklamasında, zor bir sürem geçirdiklerini sadece sorunların üstesinden gelmeye çalıştıklarını ve aktarma tahtasıyla ilgili çalışmalarının devam ettiğini belirtti.

Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında sahasında MKE Ankaragücü'ne 1-0 mağlup olan Yukatel Kayserispor'un başkanvekili Nurettin Açıkalın, Kayserispor'u güzel günlerin beklediği söyledi.

Maçın ardından stat çıkışında gazetecilere açıklama yapan Açıkalın, bugün sahada hareketli güzel bir maç ortaya konulduğunu belirterek, "Pozisyonlar yakaladık ama değerlendiremedik. Talihsiz de bir gol yedik. Ama şu anda söylenecek başka bir şey yok. Önümüzde Sivas maçımız var. O maçımızda layıkıyla bitirip ligi bitireceğiz." ifadelerini kullandı.

Kayserispor için zor bir sezon geçtiğini ama zorlukları da aşmaya bildiklerini dile getiren Açıkalın, şunları kaydetti:

"Sorunlar bitmiyor, bitmezde. Her zaman karşınıza birtakım bir şeyler çıkabilir. Bizim de görevimiz bunların üstesinden gelmek. Daha güzel günlerin bizi beklediğini söyleyebilirim. Transfer tahtayla ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Az kaldı. Muhatap kulüplerle, alacaklılarla görüşmelerimiz başladı. Bertolacci konusu devam eden bir süreç. Hemen tamamlanacak bir süreç değil. İlk aşaması bitti. Onunla ilgili de girişimlerimiz olacak. Bir şekilde çözülecek."

"Kayserispor Başkanvekili: Daha Güzel Günler Bizi Bekliyor" haberi, 03 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.