Kayserispor Başkanı Ali Çamlı: Bugünkü beraberliğe sevinmiyorum, kaçan galibiyete üzülüyorum

Süper Lig'in ilk haftasında Kayserispor, sahasında Galatasaray ile 0-0 berabere kaldı. Kayserispor Başkanı Ali Çamlı, maç sonrası yaptığı açıklamada, bugünkü beraberliğe sevinmediğini, kaçan galibiyete üzüldüğünü belirtti. Çamlı,...
Kayserispor Başkanı Ali Çamlı, "Bugünkü beraberliğe sevinmiyorum, kaçan galibiyete üzülüyorum. Galip gelebilirdik. Takım iyi hazırlandı. Çağdaş hoca ve ekibini tebrik ediyorum" dedi.
Süper Lig'in ilk haftasında Kayserispor, sahasında Galatasaray ile 0-0 berabere kaldı. Mücadelenin peşinden Kayserispor Başkanı Ali Çamlı açıklamalarda bulunmuş oldu. Çamlı, "Bugünkü beraberliğe sevinmiyorum, kaçan galibiyete üzülüyorum. Galip gelebilirdik. Takım iyi hazırlandı. Çağdaş hoca ve ekibini tebrik ediyorum. Ali Karimi'nin küçük bir sakatlığı var, korkacak bir şey yok. Hoca riske etmemek adına son 10 dakikayı bir kişi eksik oynadık. Ben herkesi tebrik ediyorum. Çalışanlar dahil tüm kulüpteki emeği olan herkese teşekkür ediyorum. Transfer tahtasının durumuyla ilgili herkes çok merak ediyor. Yürüttüğümüz süreç inanılmaz zor ve psikolojik bir harp yapıyoruz. Biriken tüm sorunların çözümü 1 haftada olmuyor. Yani 1 haftadır bir kulübe ulaşmaya çalışıyoruz. Şu ana kadar Kayserispor'un problemi olan 15 dosyasını kapattık. O kulüplere paralarını ödeyerek takımı yavaş yavaş tertemiz bir noktaya taşımak için çalışıyoruz" dedi.
"Kayserispor Başkanı Ali Çamlı: Bugünkü beraberliğe sevinmiyorum, kaçan galibiyete üzülüyorum" haberi, 13 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.