Karne günü dehşeti! Liseli öğrenci akranı tarafından bıçaklandı

Karne günü dehşeti! Liseli öğrenci akranı tarafından bıçaklandı

Gaziantep'te karne gününde yaşanan kavga faciayla sonuçlandı. İki lise öğrencisi arasında çıkan tartışmada 10. sınıf öğrencisi bıçaklanarak ağır yaralandı. Yoğun bakımda tedavisi süren öğrencinin hayati tehlikesi devam ederken, şüpheli gözaltına alındı.

Gaziantep'te karne gününde iki lise öğrencisi arasında çıkan tartışma kanlı bitti. Aynı okulda eğitim gören iki öğrenci arasında yaşanan kavga sırasında 10. sınıf öğrencisi bıçaklanarak ağır yaralandı.

Olay, Batıkent Mahallesi'ndeki Vadi Park'ta meydana geldi. İddiaya göre, Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi'nde öğrenim gören 10. sınıf öğrencisi Çağlar G. ile 12. sınıf öğrencisi Halil A. (18) arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı.

TARTIŞMA KAVGAYA DÖNÜŞTÜ

Kısa sürede büyüyen tartışma kavgaya dönüşürken, Halil A.'nın yanında bulunan bıçakla Çağlar G.'yi yaraladığı öne sürüldü.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi sağlık görevlileri tarafından yapılan yaralı öğrenci, ambulansla Gaziantep Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı.

HAYATİ TEHLİKESİ SÜRÜYOR

Hastanede ameliyata alınan Çağlar G.'nin operasyonun ardından yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındığı ve hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.

Olayın ardından kaçan şüpheli Halil A. ise polis ekiplerince kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

"Karne günü dehşeti! Liseli öğrenci akranı tarafından bıçaklandı" haberi, 27 Haziran 2026 tarihinde yazılmıştır. 27 Haziran 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.