Kaleci Oytun Özdoğan, Fenerbahçe'ye veda etti

Kaleci Oytun Özdoğan, Fenerbahçe'ye veda etti

Fenerbahçe ile sözleşmesi biten kaleci Oytun Özdoğan, takıma veda etti.

Oytun Özdoğan, “Formasını giymekten her zaman gurur duyduğum kulübüm Fenerbahçe ile olan sözleşmemiz sona erdi. Şimdi yeni bir sayfa açma zamanı. Hoşçakalın” dedi.

Fenerbahçe’de 2014 yılından beri forma giyen kaleci Oytun Özdoğan, sarı-lacivertli takımdan ayrıldığını açıkladı. Sosyal medya hesabından açıkllakin yapan Oytun Özdoğan, şu ifadeleri kullandı: “2014 yılında büyük bir heyecanla kapısından girdiğim, altyapıdan A takıma kadar formasını giymekten her zaman gurur duyduğum kulübüm Fenerbahçe ile olan sözleşmemiz sona erdi. Üzerimde emeği olan altyapı antrenörlerime, kulüp personellerine, A takım hocalarımıza ve takım arkadaşlarıma teşekkür ederim. Şimdi yeni bir sayfa açma zamanı. Hoşçakalın.”

e3nchckwqamubbr.jpg

"Kaleci Oytun Özdoğan, Fenerbahçe'ye veda etti" haberi, 12 Haziran 2021 tarihinde yazılmıştır. 12 Haziran 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.