Kafamıza su şişesi attılar, başkasından beklemeye hakları yok

Kafamıza su şişesi attılar, başkasından beklemeye hakları yok

Şampiyon Galatasaray'ın Başkanı Dursun Özbek'in "Fenerbahçe centilmen takımdır, bizi alkışlayacaklardır" açıklamasına "Pazar günü yenersek, 2 puan farkla şampiyon olacaklar, hakem kararlarıyla şampiyonluğumuz engellendi" yanıtı geldi.

Sarı-lacivertli kulübe yakın kaynaklar, Fenerbahçe’nin gündeminde "alkışlama" gündeminin olmadığını kaydettiler.

Hürriyet gazetesine konuşan Fenerbahçeli bir yönetici, şunları söyledi: "Pazar günü rakibimizi evinde yenersek Galatasaray sadece 2 puan farkla şampiyon olmuş olacak. Rakibimiz birçok maçı hakem hatalarıyla kazanırken Fenerbahçe’nin hakem kararlarıyla şampiyonluğu engellenmiştir."

Fenerbahçeli yöneticiler Adana Demirspor maçında "elle oynama" gerekçesiyle verilen kararın sezonun en kritik anlarından biri olduğu görüşünde.

"Kafamıza su şişesi attılar, başkasından beklemeye hakları yok"

2007’de Ali Sami Yen stadında oynanan ve Türk Futbol tarihine "sulu derbi" olarak geçen maça da gönderme yapan yetkili "Biz de oraya şampiyon olarak gitmiştik ama kafamıza çiçekler yerine sular, kapı kolları, çakmaklar, cep telefon bataryaları ve daha neler atılmıştı. Kimsenin kendi yapmadığını başkasından beklemeye hakkı yok" diye ifade etti.

"Kafamıza su şişesi attılar, başkasından beklemeye hakları yok" haberi, 02 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 02 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.