Kadın Voleybol Ligi'nde Şampiyon Manavgat Belediyespor

Manavgat Belediyesi Kadın Voleybol ekibi, Antalya Bölgesel Kadın Voleybol Ligi Grup maçlarında rakibi Antalya Şimşekspor Klübü'nü 3-0 yenerek şampiyon oldu.
Manavgat Belediyesi Kadın Voleybol ekibi, Antalya Bölgesel Kadın Voleybol Ligi Grup maçlarında rakibi Antalya Şimşekspor Klübü'nü 3-0 yenerek şampiyon oldu.
Antalya'da meydana getirilen müsabakada Manavgat Belediyespor'lu voleybolcular, kıran kırana savaşım etti. 3 set halinde oynanan müsabakada, Manavgat Belediyesi Kadın Voleybol ekibi, setlerin hepsinden galip geldi. Şampiyon voleybolcular, 15 Nisan 2023 tarihinde Türkiye Voleybol Federasyonu tarafınca belirlenecek olan final grubunda yer alacak. Final grubunda ise bölge ve grup şampiyonları yer alacak. Manavgat Belediyesi Kadın Voleybol ekibi, final grubunda da şampiyon olması halinde Türkiye Voleybol Federasyonu 2'nci Ligi'nde savaşım ederek Manavgat'ı temsil edecek. Kadın Voleybol Takımı antrenörü İsmet Deniz, şampiyonluğun en büyük mimarının kendilerine her vakit destek veren Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen bulunduğunu söylemiş oldu. Başkan Şükrü Sözen, Manavgat Belediyesi çatısı altında sportif etkenlik gösteren birçok gencin kente şampiyonluk alarak geldiğini ifade etti. Başkan Şükrü Sözen, "Gençlerimizin sporla ilgilenmesi ve bu müsabakalardan şampiyon olarak kentimize gelmesi bizleri gururlandırıyor. Futbol, voleybol, basketbol ve güreş başta olmak suretiyle tüm branşlarda Manavgat Belediyesi kürsüdeki yerini alıyor. Kadın Voleybol takımımızı yürekten kutluyorum. Tüm sporcularımıza başarılar temenni ediyorum. Şampiyonluğun olduğu her yerde Manavgat Belediyesi de olmaya devam edecektir" dedi. - ANTALYA
"Kadın Voleybol Ligi'nde Şampiyon Manavgat Belediyespor" haberi, 27 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.