Kadıköy'ün büyüsünü bozdu! Şenol Güneş 23 yıllık seriyi bitirdi

Kadıköy'ün büyüsünü bozdu! Şenol Güneş 23 yıllık seriyi bitirdi

Şenol Güneş, 23 yıl sonrasında Kadıköy'de ilk kez lig maçı kazanarak tarihe geçti.

Beşiktaş mücadelenin 50. dakikasında 10 kişi kaldığı karşılaşmadan 4-2 galip ayrılarak puanını 52'ye yükseltti. Siyah-beyazlılar, almış olduğu bu sonucun peşinden önder Galatasaray'ın 11 puan arkasında yer alarak 3'üncülüğünü korudu.

GÜNEŞ'TEN KADIKÖY'DE İLK GALİBİYET

Beşiktaş'ın teknik direktörü Şenol Güneş, kariyerinde Şükrü Saraçoğlu stadyumunda Süper Lig'de ilk kez hoca olarak yengi aldı. Deneyimli teknik adam daha ilkin Trabzonspor ile 7, Bursaspor ile 1, Beşiktaş ile 4 kez, Antalyaspor ve Sakaryaspor ile 1'er kez olmak suretiyle toplam 14 kez Kadıköy'de lig maçına çıkmıştı.

TARİHE GEÇTİ

Beşiktaş ile 15. kez Kadıköy'e rakip hoca olarak gelen Şenol Güneş, sahadan 4-2 galip ayrılarak Kadıköy'de ilk lig galibiyetine ulaştı. 70 yaşındaki çalıştırıcı, bu galibiyetle tarihe geçti.

TEK GALİBİYETİ ZİRAATTE

2014/2015 sezonunda Bursaspor'u çalıştıran Şenol Güneş, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Fenerbahçe ile eşleşmişti. Güneş'in ekibi sahasındaki ilk maçı 1-0 kaybetmesine karşın, Şükrü Saracoğlu'ndaki maçı 3-0 kazanarak tur atlamıştı.

"Kadıköy'ün büyüsünü bozdu! Şenol Güneş 23 yıllık seriyi bitirdi" haberi, 02 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 02 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.