Kadıköy'de "yönetim istifa" tezahüratları!

Kadıköy'de

Fenerbahçe, 10. haftada sahasında Alanyaspor'a 2-1 yenildi.

İlk yarısı 0-0 sona eren maçın  75. dakikasında Emre Akbaba, Alanyaspor'u 1-0 öne geçirdi.

Fenerbahçe, 80'de Serdar Dursun ile skoru 1-1 yaptı. Maçta son sözü 90+3'te Efkan söyledi ve Alanyaspor sahadan 2-1 galip ayrıldı.

Fenerbahçe, Süper Lig'de üst üste 2. maçında da puan kaybı yaşadı.

Maçın bitiş düdüğüyle birlikte tribünlerde 'yönetim istifa' tezahüratları yükseldi. Fenerbahçeli futbolcular, maç sonrası tribünlere gitti; ancak taraftarlar onları yuhaladı ve "Buradan gidin" tezahüratları yaptı.

 

"Kadıköy'de "yönetim istifa" tezahüratları!" haberi, 24 Ekim 2021 tarihinde yazılmıştır. 24 Ekim 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.