Josef de Souza'dan Tahkim Kurulu kararına tepki!

Josef de Souza'dan Tahkim Kurulu kararına tepki!

Beşiktaş'ın başarılı oyuncusu Josef de Souza, TFF Tahkim Kurulu'nun 1 maçlık cezasını onaması sonrası açıklama yaptı.

Souza, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Karardan son derece hayal kırıklığına uğramış durumdayım. Brezilya'da bırakın bir maç uzaklaştırma vermeyi, böyle bir şey için ödül verirlerdi." dedi. 

Beşiktaş'ın MKE Ankaragücü maçı sonrası Josef de Souza'nın gördüğü kırmızı kart cezasına yaptığı itiraz Tahkim Kurulu tarafından reddedildi.

Karar sonrası sosyal medya hesabından açıklama yapan Brezilyalı futbolcu, "Bir oyuncuyu öldürdükleri veya en sevdiği şeyi yapmasını engelleyerek sakat bıraktıkları gün, ya da aynı şekilde daha ciddi bir şekilde bir hakeme saldırdıkları gün beni hatırlayacaksınız."

"Karardan son derece hayal kırıklığına uğramış durumdayım. Brezilya'da bırakın bir maç uzaklaştırma vermeyi, böyle bir şey için ödül verirlerdi."

"Hapiste olması gereken kişi hapiste değil, büyük cezayı alması gereken yalnızca bir maç saha kapama cezası aldı. Arkadaşlarının ve hakemin fiziki bütünlüğünü korumaya çalışan kişiyi ise cezalandırdılar."

"Futbolda şiddete karşı olmanın ve dayanışmanın konuşulduğu bu günlerde vereceğiniz mesaj ancak bu kadar kötü olabilirdi." ifadelerini kullandı.

Josef de Souza, Beşiktaş'ın Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında Medipol Başakşehir ile yapacağı müsabakada forma giyemeyecek.

"Josef de Souza'dan Tahkim Kurulu kararına tepki!" haberi, 09 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 09 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.