Jose Sosa: İkinci yarıya uyuyarak başladık

Fenerbahçe , Adana Demirspor'a evinde 2-1 yenildiği maç sonrası Jose Sosa karşılaşmayı değerlendirdi.
Fenerbahçe , Adana Demirspor'a evinde 2-1 yenildiği maç sonrası Jose Sosa karşılaşmayı değerlendirdi.
Süper Lig'in 2.yarısının ilk maçında Adana Demirspor'u konuk eden Fenerbahçe, rakibine 2-1 yenilerek ligde, ikinci yarıda da kötü gidişatını sürdürdü.
Karşılaşma sonrası Jose Sosa beIN SPORTS'a konuştu ve şu ifadeleri kullandı:
"Bu almış olduğumuz sonuç büyük bir üzüntü... Skordan bağımsız olarak ilk 45 dakika iyi oynadık. İkinci yarıya uyuyarak başladık. Garip bir maçtı. Bu imajı verdiğimiz için mutsuzuz. Sahada umutsuz ve aklıyla oynamayan bir Fenerbahçe görüntüsü verdiğimiz için mutsuzuz."
Fenerbahçe'den Kim Milyoner Olmak İster'de çıkan Galatasaray sorusuna tepki
"Jose Sosa: İkinci yarıya uyuyarak başladık" haberi, 11 Ocak 2022 tarihinde yazılmıştır. 11 Ocak 2022 tarihinde de güncellenmiştir.
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.