Jorge Jesus: Umarım derbide iyi bir hakem yönetimi olur

Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, Süper Lig'de Sivasspor'u 3-1 mağlup ettikleri maçın ardından derbiyle ilgili de konuştu.
Süper Lig'de Sivasspor'u 3-1 mağlup eden Fenerbahçe'de teknik direktör Jorge Jesus, maç sonunda açıklamalarda bulundu.
İşte Jorge Jesus'un sözleri:
Bugün bizim için en önemli şey galip gelmekti. Rakibimizin gerisinden geldiğimiz için her maçı kazanmalıyız. Kontra ataklarda 3 gol bulduk ve devreye 3-0 önde girdik. Bizim için genel olarak güzel bir galibiyet oldu. Luan Peres, sanki 7 aydır değil de 7 gündür takımda değilmiş gibi oynadı. Oyuncuların kalitesi burada ortaya çıkıyor.
Valencia'nın durumu
Takımımızı ve taraftarımızı tebrik ediyorum. Türkiye Kupası'nda finale çıkmak istiyoruz. Valencia'nın durumu hakkında çok bilgim yok. Doktorumuz Enner Valencia'nın durumunun iyi olduğunu söyledi.
Derbi açıklaması
Bizim yapmamız gereken şey, kendi işimizi yapmak. Rakiplerimizi düşünmemeliyiz. Bugün de bunu yaptık. Kendi maçımızı oynadık ve kazandık. Galatasaray'ın arkasından geldiğimiz için bütün maçları kazanmamız gerekiyor
Yarınki maçta ne olacağına bakacağız ama beni ilgilendiren şey, umarım iyi bir hakem yönetimi olur. O maçın seviyesini kaldırabilecek kapasitede bir hakem yönetimi olur. Benim için önemli olan konu bu
"Jorge Jesus: Umarım derbide iyi bir hakem yönetimi olur" haberi, 29 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 29 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.