Jorge Jesus: Tecrübe eksikliğinin faturasını ödedik

"Fenerbahçe'den çok daha tecrübeli bir takıma karşı oynadık. Bugünün özeti, ilk yarıda saklıydı. İlk yarıda harika oynadık. Sevilla'nın ilk yarıda bir pozisyonu dahi yoktu lakin biz 3-4 tane net poziyon kaçırdık"
Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, UEFA Avrupa Ligi son 16 turu ilk maçında, Sevilla'ya kaybettikleri karşılaşmanın ardından "Fenerbahçe'den çok daha tecrübeli bir takıma karşı oynadık. Bugünün özeti, ilk yarıda saklıydı. İlk yarıda harika oynadık. Sevilla'nın ilk yarıda bir pozisyonu dahi yoktu lakin biz 3-4 tane net poziyon kaçırdık" dedi.
Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, UEFA Avrupa Ligi'nde Sevilla'ya 2-0 mağlup oldukları maçın ardından konuştu.
İşte Jorge Jesus'un açıklamaları:
"Avrupa Ligi'nin son 16 turunda Fenerbahçe'den çok daha tecrübeli bir takıma karşı oynadık. Bugünün özeti, ilk yarıda saklıydı. İlk yarıda harika oynadık. Sevilla'nın ilk yarıda bir pozisyonu dahi yoktu lakin biz 3-4 tane net poziyon kaçırdık
Avrupa Ligi'nde bu pozisyonları atamazsanız kazanmanız mümkün olmuyor. İkinci yarı takım biraz konsantrasyonunu kaybetti. Yediğimiz golden bir tanesi taçtan geldi.
"1 maç daha var"
Biz bugün tecrübe eksikliğinin faturasını ödedik lakin 1 maç daha var.
Hala şansımız var. 2-0 istediğimiz sonuç değildi, bu maçın hakkı da değildi. Kendi stadımızda bugünkü ilk yarı gibi oynarsak bu sefer goller atacağımızı düşünüyoruz. Tur, başladığımız kıyasla daha zor... Ancak daha bitmedi."
"Jorge Jesus: Tecrübe eksikliğinin faturasını ödedik" haberi, 10 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır. 10 Mart 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.