Jorge Jesus şampiyonluk için umutlu

"Fırsatları iyi kullanamadık"
Son iki haftaya lider Galatasaray’ın 5 puan gerisinde giren Fenerbahçe'de teknik direktör Jorge Jesus, oyuncularına "Galatasaray, Ankaragücü karşısında takılabilir. Buna inanıyorum. Yeter ki biz Antalya maçında hata yapmayalım ve kazanalım" diyerek, umut aşıladı.
Fenerbahçe, bu akşam Antalyaspor karşısında Kadıköy’de sezonun son maçına çıkacak. Sarı-lacivertliler bu karşılaşmanın son provasını dün Samandıra’da gerçekleştirdiği antrenmanla yaptı.
"Fırsatları iyi kullanamadık"
Portekizli teknik adamın, öğrencilerine yaptığı konuşmada, "Futbol her türlü sonuca açık. Bu sezon birçok karşılaşmada bunu gördük. Rakibimizin en iyi döneminde bile takılacağını söylemiştim. Bu gerçekleşti ama maalesef fırsatları iyi kullanamadık" dediği öğrenildi.
Jesus’un, "Matematiksel olarak hâlâ şansımız sürüyor. Ben Galatasaray’ın Ankaragücü deplasmanında puan kaybedeceğine inanıyorum. Yeter ki biz Antalyaspor önünde hata yapmayalım ve kazanalım. Biz üzerimize düşen görevi yerine getirip, 3 puanı alalım ve diğer maçtan gelecek sonucu bekleyelim. Sizler sadece saha içine odaklanın. Aklınız Ankaragücü-Galatasaray maçında olursa, motivasyon kaybının bedelini ödeyebiliriz. Ben şampiyonluk iddiamızı Galatasaray deplasmanına taşıyacağımıza inanıyorum^" ifadelerini kullandığı kaydedildi.
"Jorge Jesus şampiyonluk için umutlu" haberi, 30 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 30 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.