Jesus'tan takıma övgü, taraftara teşekkür

Jesus'tan takıma övgü, taraftara teşekkür

Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, Sivasspor'u 1-0 yendikleri maçın ardından değerlendirmeler yaptı.

Süper Lig 13. haftasında Sivasspor’u konuk eden Fenerbahçe, 10 kişi kaldığı maçı penaltıdan bulduğu golle 1-0 kazandı. Maçın ardından açıklamalar yapan Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, galibiyeti hak ettiklerini söyledi.

Jorge Jesus’un maç sonu açıklamaları:

“Taktiksel disiplinimiz çok kuvvetliydi. Taraftarımız da oyuncularımıza öz güven aşıladı. İlk yarıda iyi olan taraf bizdik. İkinci yarıda Batshuayi’nin atılmasına rağmen takımım taktiksel dengeyi korumayı becerdi. Yine gol atmak için pozisyon arayışında olduk. Penaltıdan gelen golden sonra sonucu savunduk. Zor lakin hak edilmiş bir galibiyetti. Rakibimiz, ilk yarıda oyunun ritmini durdurmak için çok sayıda faul yaptı lakin bu bizim alışık olduğumuz bir durum.”

"Henüz hiçbir şey kazanmadık"

“Henüz ligde önümüzde çok fazla maç var ve henüz hiçbir şey kazanmadık. Lider olduğumuz için ligde oynayacağımız her maç final. Fazlası değil. bizim için 3 puandır. Rakibin kim olduğuna bakmıyoruz. Galatasaray, Beşiktaş veya Adana… Biz her maça 3 puan gözüyle bakıyoruz. Tabii ki rakiplerimize saygı duyuyoruz lakin bizim için önemli olan 3 puanı almak.”

 

"Jesus'tan takıma övgü, taraftara teşekkür" haberi, 07 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 07 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.