Jesus önce kızdı, sonra hak verdi

Jesus önce kızdı, sonra hak verdi

Fenerbahçe teknik direktörü Jorge Jesus, Sivasspor maçında kırmızı kart gören Batshuayi'ye kenara gelirken eliyle kafasını işaret ederek tepki vermişti.

Ancak Portekizli hocanın maçtan sonra pozisyonu izlediği, haksız yere atıldığını düşünerek öğrencisini teselli ettiği öğrenildi.

Fenerbahçe ile Sivasspor arasında oynanan maça Michy Batshuayi’nin Türkiye kariyerinde gördüğü ilk kırmızı kart damga vurdu.

Özellikle Jorge Jesus, öğrencisine fazlasıyla kızdı. Belçikalı oyuncu kenara gelirken, hocası eliyle kafasını işaret edip adeta, "Aklını kullanmalıydın" mesajı gönderdi.

Fanatik'te yer alan habere göre; mücadelenin ardından Jesus’un ilk işlerinden birinin pozisyonun tekrarını izlemek olduğu belirtildi. Tecrübeli çalıştırıcı, öğrencisinin haksız yere oyundan atıldığını düşündü. Batshuayi’nin yanına giden Jorge Jesus’un kendisini teselli eden bir konuşma yaptığı belirtildi.

"Hayal kırıklığına uğrattım"

Batshuayi ise takım arkadaşlarına veryansın ederek, “Pozisyonda bırakın faul yapmayı, rakibe dokunmadım bile. Haksız bir kart gördüm. Sizin de uzun süre 1 kişi eksik oynamanıza neden oldum. Bunun için çok üzgünüm" dediği öğrenildi.

Golcü oyuncu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda ise, "Kardeşlerimi hayal kırıklığına uğrattığım için üzgünüm. Kazanmak için verdikleri mücadeleden gurur duyuyorum" diye not düştü.

"Jesus önce kızdı, sonra hak verdi" haberi, 09 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 09 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.