Jesus maç sonrası taraftarlara seslendi

Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus Kayserispor maçından sonrasında konuştu.
Fenerbahçe Teknik Direktüro Jorge Jesus, Kayserispor maçından sonra konuştu. Jesus şunları söyledi:
- Çok mutluyuz yarı finale çıktığımız için. Bu akşam basketbol takımımız, voleybol takımımız kazandı. Fenerbahçe için mutlu bir gün. Biz bir spor kulübüyüz.
- Biz derbide kaybettik. Barcelona yenildi. Liverpool 7 yemişti. Bunlar futbolda var. Biz şimdi hatalardan ders çıkarmalıyız.
- Fenerbahçe taraftarlarından ricam var. Birlik olmalıyız. Kupada varız. Ligde liderden 6 puan gerideyiz. Hala şansımız var.
- Ligin bitmesine 9 maç var. Alınacak da 27 puan var. Taraftarlarımızdan ricam birlik olmalıyız. Futbolcuları protesto etmemeliyiz. Harika bir takımımız var. Harika bir başkanımız var. Takımı desteklemeye devam etmeliler.
"Jesus maç sonrası taraftarlara seslendi" haberi, 06 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 06 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.