Jesus, Beşiktaş yenilgisiyle ilgili ilk kez konuştu

Jesus, Beşiktaş yenilgisiyle ilgili ilk kez konuştu

Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, Kayserispor maçı öncesi takımının son durumuyla ilgili açıklama yaptı. 4-2'lik Beşiktaş derbisinde cezalı olduğu için maç sonrası açıklama yapamayan Jesus, yenilgiyle ilgili ilk kez konuştu.

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında Kayserispor maçı öncesi sarı lacivertli takımın teknik direktörü Jorge Jesus açıklamalarda bulundu.

Kupayı ve Kayserispor'u değerlendiren Jesus, "Turnuvanın bu aşamalarının tek maç üzerinden oynanması her takımın şansını artırıyor. Bugün çeyrek finaldeyiz, kazanırsak yarı finaldeyiz. Aynı şey Kayserispor için de geçerli. Onlar da özgüvenli bir takım. Kayserispor iyi bir takım, zor bir maç bekliyorum.Kazanırsak yarı finale çıkacağız. Rakibin de öz güvenli oynayacağını düşünüyorum. Sakin ve öz güvenli oyun sergileyip turu geçmek istiyoruz. Türkiye Kupası hedeflerimizden biri." dedi.

"Toparlanmak zorundayız"

4-2 kaybedilen Beşiktaş derbisi sonrası takımının durumunu aktaran Jesus, "Toparlanmak zorundayız. Çünkü, bu bizim mesleğimizin bir parçası. En kısa sürede toparlanmalıyız. Camiamız bu tip bir mağlubiyete alışkın değil. Bu hepimizi olumsuz anlamda etkiledi. Aslında iyi giderken kötü bir mağlubiyet aldık. Oyuncularımızı psikolojik yönden toparlamaya çalıştık. Çok da fazla vaktimiz yoktu. Sahada iyi bir cevap vereceğiz." açıklamasını yaptı.

 

 

"Jesus, Beşiktaş yenilgisiyle ilgili ilk kez konuştu" haberi, 06 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 06 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.