Jesus basın toplantısında çok sinirlendi: Anlayamıyorum, bu penaltıyı nasıl vermez?

Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, golsüz berabere kaldıkları Sivasspor maçı sonrası takımının iyi bulunduğunu belirtti ve daha iyi olan tarafın kendileri bulunduğunu söylemiş oldu. Ayrıca King'in pozisyonunun penaltı olması icap ettiğini belirterek VAR'ın penaltılarını vermediğini ifade etti.
Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus,golsüz berabere kaldıkları Sivasspor maçı sonrası basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
"DAHA İYİ OLAN TARAF BİZDİK"
Takımının iyi olduğunu belirten Portekizli çalıştırıcı, "İki maçlı bir eleme olacaktı. Bugün önemli olan kazanmak ya da kaybetmemekti. Takımım defansif anlamda iyiydi. Gol yemedik bugün. 8 maçtır üst üste gol yiyorduk. Bu pozitif bir gösterge. Saha içine bakınca daha iyi olan taraf bizdik." dedi.
"VAR PENALTIMIZI VERMEDİ"
King'in pozisyonunun penaltı olması gerektiğini belirten Jesus, "VAR nasıl bizim penaltımızı vermez. Hakem görmemiş olabilir, King'in arkasında kaldı. VAR nasıl böyle bir penaltımızı vermez. Penaltı kesin gol olur denemez ama penaltının kesinliği şüphe götürmez. Birçok kez izledim o pozisyonu. VAR penaltımızı vermedi, vermek istemedi." ifadelerini kullandı.
"Jesus basın toplantısında çok sinirlendi: Anlayamıyorum, bu penaltıyı nasıl vermez?" haberi, 04 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.