Jesus: 5 dakika daha olsa kazanırdık

Jesus: 5 dakika daha olsa kazanırdık

Fenerbahçe teknik direktörü Jorge Jesus, 2-0'dan geri gelerek 2-2 berabere kaldıkları maçı yorumladı, "5 dakika daha olsa kazanabilirdik" dedi.

Jorge Jesus, 2-2 sona eren Rennes karşılaşmasını değerlendirdi.

Deneyimli teknik adam, "2-0'dan geri geldik. İyi bir sonuç olarak değerlendiriyorum. Yaptığımız değişiklikler de skoru almamızda yardımı oldu. 5 dakika daha olsa maçı kazanabilirdik. Kim oynarsa oynasın seviyemizi gösteriyoruz." diye konuştu.

Jesus, daha önce söylediği Rennes ve Dinamo Kiev'in grupta favori olduğu sözlerinin hatırlatılması üzerine, "Bu iki takıma karşı iki iyi sonuç aldık lakin fikrim devam ediyor. Rennes, tehlikeli bir takım. Dinamo Kiev de Şampiyonlar Ligi'nde yer alan bir takım normalde. Dolayısıyla fikrim devam ediyor" dedi.

Son olarak maç içerisinde rakip taraftarlar ile yaşanan gerginlik için konuşan Jesus, "Tribünden bir taraftarın, Fenerbahçe yedek kulübesine bir şey söylemesi normal değil lakin bunlar olabiliyor" diye ifade etti.

"Jesus: 5 dakika daha olsa kazanırdık" haberi, 16 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 16 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.