İzmir Büyükşehir Belediyesi, Nazilli Belediyespor'a otobüs bağışında bulundu

TFF 2'nci Lig takımlarından Nazilli Belediyespor'a İzmir Büyükşehir Belediyesi otobüs bağışında bulunmuş oldu. Hibe edilen vasıta, Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksi'nde düzenlenen basın toplantısı ile tanıtıldı. Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, otobüsün kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür etti.
TFF 2'nci Lig takımlarından Nazilli Belediyespor'a İzmir Büyükşehir Belediyesi otobüs bağışında bulundu. İzmir Büyükşehir Belediyesi ESHOT Genel Müdürlüğü tarafından Nazilli Belediyespor'un hizmetlerinde kullanılması amacıyla Nazilli Belediyesi'ne hibe edilen araç, Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksi'nde düzenlenen basın toplantısı ile tanıtıldı. Programa Nazilli Belediye ve Kulüp Onursal Başkanı Kürşat Engin Özcan, Kulüp Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Önal ile yönetim kurulu üyeleri ve basın mensupları katıldı.
Otobüsün hibe olarak kazandırılmasında emeği geçen herkese teşekkür eden Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, "Otobüsün ilçemizde kazandırılması sürecinde beraber hareket ettiğimiz Meclis Üyesi arkadaşlarımıza, mesai arkadaşlarımıza, değerli desteklerinden dolayı İzmir Büyükşehir Belediye Başkanımız Tunç Soyer'e, İzmir Milletvekili Mahir Polat'a, Aydın Milletvekili Süleyman Bülbül'e, İzmir Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyelerine çok teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.
"İzmir Büyükşehir Belediyesi, Nazilli Belediyespor'a otobüs bağışında bulundu" haberi, 07 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 07 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.