İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü, Sutopu U13 Türkiye Şampiyonası'nda şampiyon oldu

İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü'nün kız ekibi, İzmir'de düzenlenen Sutopu U13 Erkekler ve Kızlar Türkiye Şampiyonası'nda namağlup şampiyonluğa ulaştı. Final maçında ODTÜ'yü 20-3 yenerek şampiyon olan İzmirli kızlar, büyük bir başarı elde etti.
İzmir'de düzenlenen Sutopu U13 Erkekler ve Kızlar Türkiye Şampiyonası'nda İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü'nün kız takımı namağlup şampiyonluğa ulaştı.
İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü, bir kupayı daha müzesine götürdü. Sutopu branşında son üç sezonda çok önemli bir ivme kazanan kulüp, başarılarına bir yenisini daha ekledi. Celal Atik ve Narlıdere Olimpik tesislerinde 20-23 Temmuz tarihlerinde yapılan Sutopu U13 Erkekler ve Kızlar Türkiye Şampiyonası'nda İzmir Büyükşehir Belediyesi kız takımı, ODTÜ'yü 17-0, Galatasaray'ı 16-0, Keçiören Belediyesi'ni 18-1, Gaziantep ve Erciyes Koleji'ni 30-0, Nevşehir Belediyesi'ni 19-0 yenerek finale yükselme başarısı gösterdi. Final maçında ise İzmirli kızlar ODTÜ'yü 20-3 yenerek namağlup şampiyonluğa uzandı. - İZMİR
"İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü, Sutopu U13 Türkiye Şampiyonası'nda şampiyon ol." haberi, 24 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 24 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.