İstanbulsporlu futbolcular ligde kalmayı başkanla kutladı

İstanbulsporlu futbolcular ligde kalmayı başkanla kutladı

- İstanbulsporlu futbolcular ligde kalmayı başkanla kutladı Spor Toto Süper Lig'in son haftasında İstanbulspor, Ümraniyespor'u 4-0 yenik ederek ligde kaldı.

- İstanbulsporlu futbolcular ligde kalmayı başkanla kutladı

İSTANBUL - Spor Toto Süper Lig'in son haftasında İstanbulspor, Ümraniyespor'u 4-0 mağlup ederek ligde kaldı. Maçın ardından futbolcular, sevinçlerini başkan Ecmel Sarıalioğlu ile paylaştı.

Ümraniyespor'u yenerek ligde kalan İstanbulspor'da büyük sevinç yaşandı. Maçın ardından futbolculardan Emeka Eze, Başkan Ecmel Sarıalioğlu'na sarılarak ligde kalmayı kutladı.

"İstanbulsporlu futbolcular ligde kalmayı başkanla kutladı" haberi, 08 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.