İstanbulspor: Giresunspor maçı hakemlerine hakkımızı helal etmiyoruz

İstanbulspor: Giresunspor maçı hakemlerine hakkımızı helal etmiyoruz

İstanbulspor Kulübü, Giresunspor maçında verilen kırmızı kart ile ilgili maçın hakemi Sarper Barış Saka ve ekibine tepki gösterildi.

Spor Toto Süper Lig’in 13. haftasında İstanbulspor, deplasmanda Giresunspor’a 3-2 mağlup oldu. Karşılaşmayı 10 kişi tamamlayan sarı-siyahlılar, gösterilen hakem yönetimine maçın ardından tepki gösterdi. Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:

“Süper Lig’in 13. Haftasında Giresunspor ile deplasmanda oynadığımız maçın orta hakemi ve dördündü hakeminin görüş alanında olan şiddetli itmeye faul verilmeyip, saniyeler sonra gelişen pozisyonda ikili mücadelede tutmaya ikinci sarı kart ile kırmızı kart gösterilmesi, maçın sonunda ise bu kez benzer bir pozisyona faul dahi vermeyerek penaltımızı görmezden gelinmesin karşılaşmanın sonucuna doğrudan etki etmiştir.

Önceki haftalarda da ifade ettiğimiz gibi sahada oyunu güzelleştirmek için mücadelesini sürdüren futbol takımımızın oyuncularının ve teknik heyetimizin emeğinin karşılığını alamamasına yol açan bu tutarsız ve fahiş hataların devam ettiğini görüyoruz. Antalyaspor ile deplasmanda oynadığımız maçın hakemlerine hakkımızı helal etmediğimiz gibi Giresunspor ile de deplasmanda oynadığımız maçın hakemlerine hakkımızı helal etmiyoruz."

"İstanbulspor: Giresunspor maçı hakemlerine hakkımızı helal etmiyoruz" haberi, 05 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 05 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.